KeskiviikkoDinner

24. marraskuuta 2014

ESITTELYSSÄ: E




Emilia, 20

Faktat tiskiin:
Mitä teet tällä hetkellä?
- Opiskelen toista vuotta kotimaisia kieliä Vaasan yliopistossa.
Kuinka pitkä olet?
- 167 cm
Kallein ostamasi esine/asia?
- Taitaa olla tää mun MacBook...
Mitä sinulla on liikaa?
- Jotkut tyypit vois väittää, että mulla on liikaa servettejä. Ne tyypit ei selvästikkään ymmärrä, että ei samoja servettejä voi käyttää ku korkeintaan kerran kuussa. ;)
Mitä ilman et voi olla?
- Ei oo oikeestaan mitään materialistista juttua mitä ilman en pärjäis, mutta musiikkia tykkään kyllä kuunnella joka päivä.

Lempparit:
Juoma?
- Vesi on kyllä paras janojuoma! 
Parfyymi?
- Diorin Miss Dior.
Lehti?
- Pakko kyllä vastata tähän, että Hesari! Se on vaan niin kiva, kun se kilahtaa joka aamu postiluukusta. 
Sovellukset puhelimessa?
- Instagram, Facebook, kalenteri ja sähköposti. Pelejä en pahemmin pelaa, kun oon niin armottoman huono niissä...
Top 5 blogia?
- Blondinbella, Att vara någons fruKeltaisen talon elämää, Valkoinen harmaja ja Kenza.

Viimeksi:
Näkemäsi elokuva?
- Jaa-a, en kyllä muista... Mulla on vähän taipumusta nukahtaa (huonojen) leffojen aikana.
Lukemasi kirja?
- Språkriktighetslära, ei ihan ehkä sellanen kirja minkä itse valitsisin, mutta tällä hetkellä luen oikeestaan enimmäkseen vaan tenttikirjoja.
Kuuntelemasi biisi?
- David Guetta - Dangerous
Testaamasi ravintola?
- Ei tartte pahemmin ravintoloissa käydä syömässä, kun meillä on meiän KeskiviikkoDinnerit!
Itkit?
- Itkunaurua viimeks eilen, sitä tulee harrastettua aika usein. 

Haaveissa:
Lomakohde?
- Jamaica olis aika hauska, mutta Kroatiaankin olis kiva mennä.
Auto?
- Semmonen pieni kauppakassi Mercedes Benz GLK olis kiva, mutta ei tän hetkinen Chryslerin PT Cruiserkaan huono oo!
Ammatti?
- Ei aavistustakaan, olis itekki kiva tietää!

Tykkäätkö suunnitella asiat tarkasti vai toimia täysin spontaanisti?
- Mä tykkään ehottomasti toimia spontaanisti, mutta sitten jos mä jotain etukäteen suunnittelen ni teen sen kyllä aika tarkasti.
Mitkä ovat aamurituaalisi?
- Ei oo mitään varsinaisia "rituaaleja". Perus aamutoimet vaihtelevassa järjestyksessä ja sitten jos jää aikaa, ni luen Hesarin. Aamupalaa ei oikeen oo mun juttu varsinkaan seittemältä aamulla, yleensä otan jonkun hedelmän mukaan ja syön koulumatkalla.
Mikä saa sinut ärsyyntymään?
- Haiseva tiskirätti! Le Penthousessa tiskirätin elinkaari on aika lyhyt, jos mä voin siihen vaikuttaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti